Selma Ergeç:"Napjainkban nagyon sok szépség van.Csak mi nem ismerjük fel őket."

2014.05.03 15:25

A felvételek során értek téged negatív hatások?

SE:Minden pozitív volt.Egy olyan környezetben nem is lehetne máshogy,ahol az emberek segítenek egymásnak.Ha kijössz egy két emberrel,akkor mások is jól kijönnek veled.Ez egy varázslatos dolog.

Amikor Selma megtudta,hogy milyen karaktert kell alakítania egy kicsit megijedt,de Okan Yalabik segített neki.

SE:Minden jelenetet fontos ,ezért nagy odafigyeléssel forgattuk őket.Okan amikor látta rajtam,hogy ideges vagyok azt mondta...képzeljem azt mintha ez az egész egy tündérmese lenne.Minden ami történik egy mese része,nincs olyan amit ne lehetne megcsinálni.A szavaitól mindig felszabadult lettem,és olyan volt,mintha nem történt volna semmi.

Hatice és Ibrahim története kezdetben szomorú...

SE:Nem lehetnek együtt,nem érinthetik meg egymást,el kell rejteniük a szerelmüket,sőt mindketten félnek.Ez az ami a nézők izgalmát uralta..Selma Németországban született egy török orvos és egy német nővér gyermekeként.Megkapta a a legjobb modellnek járó elismerést Törökországban.Különböző filmekben és Tv sorozatokban szerepelt már,de viszont az átütő sikert a Szulejmán jelentette számára.A széria 3 évadában szerepelt,most pedig angolul válaszol a kérdéseinkre.(Tudni kel,hogy ezt a riportot az MBC4 csatorna műholdon keresztül sugározta az Egyesült Arab Emírségekbe,mivel az interjú Törökországban készült)Gyermekkorát két országban élte,ezért nehezére esett a színésznőnek tartós barátságokat kötni.Idejét inkább az olvasás és a zenehallgatás töltötte ki.

SE:Sokat tanultam.De engem is,mint a legtöbb fiatalt a divat világa érdekelt legjobban.Csináltam divat és modell rajzokat.A falamon poszterként Harrison Ford volt Indiana Jonesként,és sok kifutó modell fényképe.Tinédzser koromban nagyon kritikus voltam saját magammal szemben.A legnagyobb szenvedélyem az volt,hogy egész nap csak modelleztem.A többi lányokat szépnek tartottam,de magamat nem.Aztán teljesült az álmom és divatmodell lettem.Végigvonulhattam a kifutón,amiről mindig is álmodtam.Egy ideig Párizsban is voltam.De rájöttem,hogy az én igazi szenvedélyem a színészet.

By:Greta Palinkas