Filiz : intejú

2014.03.28 21:15

  1. Ezeket a kérdéseket Filiz barátai és rajongói kérdezés a színésznőtől, ő pedig egy interjúban szívesen válaszolt ezekre egy riporternek
  2. Christina Chernakova: Fog szerepelni legközelebb filmben, esetleg színdarabban a jövőben?
  3. Filiz: Remélem, igen. Ha képes leszek rá és ha találok, vagyis kapok megfelelő ajánlatot. Egyébként van egy új film, amiben főszerepet kaptam, január 17-én lesz bemutatva.
  4. Éva: Filiz, kapsz ajánlatokat sorozatokba, filmekbe szereplőnek?
  5. Filiz: Igen kapok, bőven. De egyenlőre még nem jutottam velük sokra.
  6. Ibrahim Gunsur: Mi volt a leges legérdekesebb pillanatod az életedben?
  7. Filiz: Nem igazán tudok megnevezni pont egyet, hisz rengeteg sok jó pillanatom, tapasztalatom volt már.
  8. Névtelen rajogó: Kérlek regisztrálj a facebookra, vagy twitterre, hogy rajongóid nyomon követhessenek!
  9. Filiz: A családom nagyon félt engem ezektől. De nem mintha sokat lennék fenn az interneten. A szabadidőmben a barátaimmal és a családommal vagyok.
  10. Inna Sergeeva: Tetszik neked az "Ibrahim-Nigar"-páros? Mi a véleményed róla?Mint csak néző..
  11. Filiz: Szeretem az İbrahim és Nigar párost mint egy pár, de nem támogatott a viszonyuk az ilyen korban.
  12. Yashina: Mitől félsz?
  13. Filiz: Mindenféle hüllőtől, és a magánytól. Viszont minden kihívást jelentő feladatot imádok!. Bármilyen szerep ami azzal kapcsolatos jöhet!
  14. Mi a hobbija?
  15. Filiz: Az utazás. Szeretem az új helyeket.
  16. Olga Kuhtikova: Szereti járni Európát? Milyen helyet szeretne meglátogatni először?
  17. Filiz: Láttam már sok helyet Európában. Szeretnék még elmenni Angliába, Oroszországba és Ausztriába.
  18. Milyen híres személlyel szeretle találkozni?
  19. Filiz: Cem Yılmaz, Haluk Bilginer, Natalie Portman, Meryl Streep ők jutottak először eszembe. Számos színész van, akivel szívesen találkoznék, mert csodálom őket.
  20. Hogyan tartod fitten magad?
  21. Filiz: azt hiszem, én szerencsés vagyok ebben a témában. Nem igénylek túl nagy mozgást tulajdonképpen, és súlybelei problémáim sincsenek. birtoklás sok probléma súlyát. Csupán gyalogolok, de azt rendszeresen.
  22. Szereti a rajongóit?
  23. Filiz: Természetesen,imádom őket, mint egy jó színésznőhöz illik. Persze nem ezért, de én úgy vélem, hogy csodálatos érzés, ha valaki csodál téged és kedvel, és ezzel nem szabad visszaélni. Mérhetetlenül jól esik, hogy ennyien akadnak, akik szeretnek.
  24. Alena Gomelskaya: Mi az a természetes hajszíned?
  25. Filiz: Barna.
  26. Néhány neheztelnek rád, amiért dohányzol. Esetleg nem fogsz leszokni róla?
  27. Filiz: Remélem! Én nagyon szeretnék, és nem adom fel! Megígérhetem, hogy a jövőben le fogom tenni, saját érdekeimért is.
  28. Mi a kedvenc ételed?
  29. Filiz: A börek!
  30. Van valami háziállatod?
  31. Filiz: Nem, nincsen.
  32. Milyen az ideális nyaralás, mint?
  33. Filiz: Hogy feküdjek és pihenjek.
  34. Mit jelentett számodra az Akadémia?
  35. Filiz: Mindent! Lenyűgöző volt. Szerettem, mert akkor ismertem meg szakmám alapjait.
  36. Miért lettél színésznő? Esetleg megfordult más is a fejedben?
  37. Filiz: A nagyapám befolyása alatt voltam,de egyébként is szerettem volna színésznő lenni. Nem volt semmilyen alternatív lehetőség. Még a táncosnő fordult meg a fejemben.
  38. Ki az a kedvenc igazgatója, akivel dolgozni szeretne?
  39. Filiz: Vholtunk! Bár már dolgoztam vele a Harmóniában.
  40. Milyen volt az, egyáltalán hogy jött az ötlet, hogy Nigar egy macedón dalt énekeljen a lányának, Esmanurnak? Filiz: Ez az elképzelés természetesen az író ötlete volt. Tudtam, hogy nem fogom tudni végrehajtani, és így nem akartam énekelni... És... Nem hiszem, hogy énekelnék a közeljövőben.
  41. Mik a kedvenc könyveid?
  42. Filiz: Kedvenc könyvek, Le Petit Prince, Jonathan Livingston sirály. Kávé vagy tea? Filiz: kávé.
  43. Esetleg nincsen lámpalázad fellépések előtt?
  44. Filiz: Nem, egyáltalán nincs. Csupán kicsit babonás vagyok. De ez egyedül a családomra vonatkozik, másban nem.
  45. Mi volt a legemlékezetesebb pillanata a színházban?
  46. Filiz: van sok jó emlékeim,de így nehéz beszélni róluk.
  47. Tudsz adni néhány színt a hét minden napjára? (amit ajánl, a ruhaszínnel kapcsolatban érti) Filiz: Természetesen! Hétfő: Fekete Kedd: sárga szerda: zöld csütörtök: lila péntek: vörös szombat: bordó piros vasárnap: szürke
  48. Rendben van, köszönjük!
  49. Filiz: Én köszönöm, hogy itt lehettem! Sziasztok, szeretlek titeket!
  50. By: Greta Palinkas