Burak Özçivit interjú

2014.05.07 15:52

Ma este kezdik vetíteni Törökországban a Çalıkuşu című sorozatot Burak Özçivit és Fahriye Evcen főszereplésével.Feride halhatatlan szerelmének története Kamrannal ma este indul a Canal D török csatornán.Burak ambíciókkal tele beszél a sorozatról,véleménye szerint a karaktere vele ellentétben nagyon naív a szerelemben.

Çalıkuşu,eljött a nagy nap!

Mennyire vagy elégedetlen magaddal?

-Én ezt nem nevezném elégedetlenségnek.Azt hiszem,hogy sikerült előrelépnem ... most jobb,mint azelőtt.

Ne keverjük össze a kapzsiságot...
-Nem,csak mindennek a pozitív oldalát kell nézni.Üzleti szempontból lehet mondani kapzsiságnak.Ambiciózusnak kell lenni és hinni,hogy sokkal jobb lesz.

Magadat ilyennek tartod?Tetszik ez így?
-A megoldást még erre a kérdésre nem sikerült megtalálnom.

A forgatások után mit csinálsz?
-Nem mindig szoktam hazamenni,valamikor maradok egy kicsit.Egy fél órát pihenek és csak azután indulok haza.Van amikor hazaérek,de még mindig a forgatáson "vagyok".Nem könnyű hazajutni,mert van amikor órákat töltök a könyvek között,hogy az adott karakteremet tanulmányozzam.

Jelenleg  Kâmran szerepét kell "tanulmányoznod"...
-Igen..csak rá koncentrálok.Sok munka van benne.Elképzelni és át kell érezni,hogy akkoriban milyen volt az ő élete.

Nem érezted úgy,hogy te ezt nem tudod eljátszani?
-Nagyon nehéz jelenetek vannak,de én nem beszélek meg semmit senkivel.Én teljesen ráhangolódom a jelenetre.Nagyon szeretem ezt a munkát,boldog vagyok itt.Van sok szabad időm is.Szeretem,hogy kétféle embert kell eljátszanom..egy komoly,megfontolt Kamrant...majd pedig egy szerelmeset.

Tényleg?Ha vége a jelenetnek nem volt még olyan,hogy megszöktél és nem mentél vissza?
-Nem,nem volt még olyan..én szeretek a forgatáson lenni.Szeretem azt a légkört,ez a világ nagyon szép.

A színészeknek napról napra új problémákkal kell szembenézniük,hogy sikeresek legyenek...Hogyan motiválod magad?
-Jó reggelt,kelj fel,kelj fel az ágyból...,de csak szigorúan pozitív értelemben.Van amikor egész éjszakát egy klubban töltök,akkor ők ébresztgetnek engem..

Ez a módszer sikeres?
-Igen.Ez szinte mindig.

Mesélj egy kicsit Kâmranról...
- Kâmran egy orvos és ugyanakkor költő is....nagyon komoly eszméket vall.Ebben az értelemben nagyon nehéz megformálni a szerepét. Kâmran azt akarja,hogy legjobban gyakorolja az orvostudományt Nagyon erős akaratú,makacs ember.

Kíváncsi vagyok,hogy akkor milyen  Kâmran amikor szerelmes...
-Ő mindig szeret többet tudni,tanulni.Majd megmutatkozik az érzelmi oldala,mint költő.Számára nem ismertek a szerelmes versek,de mégis azt hiszi,hogy szerelmes.Ez az oldala nagyon szórakoztató neki.Feride gyermekkora óta szereti Kamrant,mert szinte egymás mellett nőttek fel.Kamran karaktere sokkal érettebb nálam..Én 28 éves vagyok,de az ő gondolkodása megfelel 30-35 évesének.

Általában a férfiak későn érnek....akkor most jön az érettség?
-Azt hiszem már érett vagyok (nevet).

Elképzelhető,hogy a jövőben kiállítást tervezel?
-Vannak saját írásaim és képeim..elképzelhető,hogy a későbbiekben lesz saját festőművész kiállításom.

Tény,hogy nem vagy már gyermek,nem igaz?Rossz fiú voltál?
-Nem vagyok már gyerek.Nem épp ellenkezőleg nagyon érzelmes gyerek voltam.És még most is az vagyok.

Mivel töltöd a szabadidődet?
-Lesz egy boltunk.Október 31-én fog kinyílni a Bali bey "bevásárlóközpont" a Trump tornyokban,aminek én vagyok a reklámarca.Ez egy design üzlet(ital,élelmiszer és szórakoztató ipar).

By: Greta Palinkas